بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

مدیر برنامه‌های هالند در بارسلون

  • کد خبر: ۲۱۴۴۸۵
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
مدیر برنامه‌های هالند در بارسلون
مدیر برنامه‌های ستاره نروژی منچسترسیتی با مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا جلسه گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، بارسلونا مدت‌هاست که توان رقابت برای خرید بازیکنان بزرگ و ابرستاره را ندارد. این باشگاه از نظر اقتصادی با سال‌هایی که به راحتی برای خرید بازیکن بیش از ۱۰۰ میلیون پرداخت می‌کرد فاصله دارد. آن‌ها در تابستان ۲۰۲۲ توانستند به فعال‌سازی اهرم‌های اقتصادی، چند بازیکن تاثیرگذار مثل لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده را به خدمت بگیرند، اما پس از گذشت یک فصل شرایط دوباره برای این باشگاه پیچیده شد.

آن‌ها حالا راهی جز فروش بازیکنان خود ندارند. فرنکی دی یونگ، ژول کنده و چند بازیکن دیگر گزینه‌های باشگاه برای کسب درآمد در تابستان پیش رو هستند.

حالا در این میان، خبر عجیبی در رسانه‌ها منتشر شد. جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شده است که دکو، مدیر ورزشی بارسلونا دیداری با ایجنت ارلینگ هالند ترتیب داده است.

رومرو در همین باره توضیح داد: «در این جلسه درباره جدایی دو بازیکنی که ممکن است به باشگاه در معامله هالند کمک کنند صحبت شد.»

این خبرنگار در ادامه اضافه کرد: «ما همچنین می‌توانیم تایید کنیم که تاریخی برای ملاقات با خانواده هالند و افراد نزدیک او برای ارزیابی وضعیت معامله تعیین شده است.»

اوریول دومنک نیز در این خصوص گفت: «تابستان پیش رو قرارداد هالند بند فسخ ندارد، اما برای تابستان بعدی هالند یک بند فسخ ۱۷۵ میلیونی برای تیم‌های خارج از پرمیرلیگ دارد!»

ارلینگ هالند یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان حال حاضر جهان است و جذب این ستاره نروژی برای باشگاهی مثل بارسلونا که در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارد، تقریبا غیرممکن است؛ اما لاپورتا و تیم مدیریتی پیش از این ثابت کردند که می‌توانند در لحظات خاص همه را غافل‌گیر کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->